Käytännönläheistä ja tuloshakuisia yhdessä kehittämistä
Asiakaskokemuksen varmistamista läpi koko ydinprosessin
Kaikkien osallistumista jatkuvaan suorituskyvyn parantamiseen
Lean Six Sigma Green Belt ✓
I had the opportunity to participate in this Nordic Process Improvement Oy multi-client training and I have to say that it was hands down the best training I have ever been to. It was amazing to continue working with data analytics and the coaches Mika Koivisto and Risto Lintula really know their stuff.
Laura Vähäkuopus
TMS Process Owner & MSc in Economics and Business Administration @LUT, Konecranes
I’m happy to share that I’ve obtained a new certification: Lean Six Sigma Green Belt from Nordic Process Improvement Oy!
Learning is not just to have cool certifications, for me it's challenging your thoughts, learning new methods and overall to learn from the journey with others. Thanks to everyone who was on board and especially to Risto Lintula and Mika Koivisto who quide us through.
With this certification heading to new challenges!
Mari Salmi
Kehityspäällikkö, SOK
Alkaa koulutus olla paketissa, mutta prokkis jatkuu.
On ollut ihan mielettömän hieno matka tämän ryhmän kanssa.
Mitä kouluttajiin tulee, niin alansa huippuja, vahva suositus!!
Kiitos #NPI Mika Koivisto Risto Lintula
Tommi Suomela
Continuous Improvement & HSE- Coordinator, Valmet
Porukkamme piti NPI:n tavasta konkretisoida muutosjohtamista hyvin käytännönläheisesti ja kytkeä se yrityksen toiminnan jatkuvaan parantamiseen.
Saimme selkeää struktuuria henkilöiden mielissä.
Marko Haapasalmi
TJ, Viafin GAS Oy
Autamme asiakkaitamme tuloksellisen toiminnan ja johtamisen kehittämisessä, liittyipä se jokapäiväiseen työhön, muutosprosessien kehitykseen, tai useamman kuukauden interim-tarpeeseen. Jalkaudumme yrityksen arkeen tekemään yhteistyötä henkilöstön kanssa tai toimimme tulosvastuullisten johtajien sparraajina kehitysohjelmien rakentamisessa. Koulutamme Lean-menetelmiä käytännönläheisesti ja tuloshakuisesti.
Tuemme asiakkaitamme siellä missä he meitä tarvitsevat: eniten Suomessa ja Itämeren alueella, mutta myös Euroopassa, Aasiassa ja USA:ssa.
Toimimme käytännössä siellä missä asiakkaamme meitä tarvitsevat, globaalilla areenalla. Eniten Suomessa ja Itämeren alueella, mutta säännöllisesti myös Euroopassa, Aasiassa ja USA:ssa. Vedämme projekteja ja valmennuksia suomeksi ja englanniksi, ymmärrämme ruotsia ja norjaa, venäjäksikin olemme tulkin kanssa toteuttaneet kymmeniä valmennuspäiviä menestyksellisesti.
Toimialat tai toiminnot, joissa olemme asiakkaitamme tukeneet:
Käytännön kehittämisessä, eri toiminnoissa ja osastoilla erot eri toimialojen välillä ovat loppujen lopuksi pienet. Teollinen toimija on nykyään jopa suuremmalta osin palveluntuottaja ja täysin riippuvainen logistiikka- ja hallintoprosessien sujuvuudesta. Samoin perinteinen palveluyritys, jossa arvo luodaan totuuden hetkellä, asiakaskohtaamisessa, on enenevässä määrin riippuvainen teollisesti toimivasta prosessikoneestaan ja E2E -johdetusta ydinprosessista.
Jokainen organisaatio on kooste ydintehtävää toteuttavasta pääprosessista ja sitä tukevista omista ja ulkoa ostetuista toiminnoista. Haasteena on ymmärtää, miten yhdistää toiminnan kehittämisessä luovuus ja uudistumiskyky ja samalla tehokkuus ja vakiomuotoisuus. Ja optimoida ydintekeminen läpi koko tunnistetun asiakaskokemuksen, läpi kaikkien rajapintojen ja vaiheiden. Me npi:läiset olemme rutinoituneita auttamaan olennaisen kirkastamisessa.
Kerro lyhyesti, mistä kiinnostuit, mikä on yrityksesi kehitystarve ja toimiala. Mika miettii ja palaa sinulle, miten voimme auttaa.
Soita +358 40 709 6439
© 2021, Nordic Process Improvement Oy.