Nordic Process Improvement perustettiin vuonna 2010 kohtalaisessa hurmoshengessä ja etukenossa johon meillä oli varmasti hyvät perusteet – kokemusta sekä strategisesta että operatiivisesta kehittämisestä vaikka muille jakaa. Sitä me haluamme edelleenkin tehdä, laittaa ihmisten arkea ja tekemisistä yrityksissä uuteen uskoon ja pysyvällä tavalla.
Virheitä olemme tehneet ja uskaltaneet tehdä ja turpaankin ollaan otettu. Useimmiten silloin kun on laitettu asiakasyrityksen ylin johto töihin. Toisen posken olemme valmiita kääntämään edelleen, sillä ilman uskallusta ei saavuteta kestäviä tuloksia. Ja onhan se ylimmän johdon panos ja sitoutuminen dynaamisessa liiketoiminnan kehittämisessä aivan välttämätön.
Juuri heidän on muodostettava skenaarioita jatkuvasti muuttuvissa olosuhteissa, usein mahdottomiltakin tuntuvissa tilanteissa, ja pystyttävä ketterästi uudistamaan ja kehittämään toimintatapoja ja prosesseja vastaamaan kilpailuympäristön vaatimuksia. Siinäkin me haluamme olla avuksi, joskus punaposkisuuden uhallakin. Ja kaiken kaikkiaan olemme ylpeitä track recordistamme, vuosien aikana saamastamme asiakaspalautteesta. Samoin kuin asiakkaidemme saamista merkittävistä hyödyistä ja rahallisista säästöistä. Maineeksikin tuota voi kutsua.
Kilpailukyvyn varmistaminen pitkälle tulevaisuuteen vaatii siis sekä uskallusta että sinnikkyyttä. Ja sen muistamisen että kukaan ei voimaannu yksin vaan että vallankumous tehdään yhdessä. Vain systeeminen ja systemaattinen kehittäminen mahdollistavat sekä lyhyen että pitkän tähtäimen muutokset ja niiden viemisen kestävällä tavalla yrityksen liiketoimintaan.
Siksi me NPI:ssä panostamme asiakaskokemuksessa herkkään korvaan ja suureen sydämeen. Niin uskomme että asiakkaammekin haluavat tehdä. Antaa lupauksia omille asiakkailleen jotka on mahdollista pitää. Sellaisen porukan kanssa on hyvä tehdä töitä.
Soita +358 40 709 6439
© 2021, Nordic Process Improvement Oy.